Dilemma

OK, fet ångest. FETFETFETFET.
 Det är nämligen så att jag ska till en killkompis födelsedagsmiddag ikväll. Men jag får inte äta middag där för min mamma (vilket jag faktiskt skulle ha gjort om jag fick, no lies!). Eller snarare, jag får äta där, men jag måste äta middag hemma först.

Det finns ju lite olika alternativ:

1. Jag äter middag hemma. Äter inget där. = bekräftar det som redan kanske är klart - " Hello my name is Anorexic".

2. Jag äter halv port. hemma, samt halv där.= Bråkar med mamma ångest blä, totalt opepp och stannar hemma.

3. Jag äter både hemma och där. Behöver jag säga mer?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Övervinn sjukdomen. Bara för att du äter två middagar en kväll kommer du inte bli tjock. Det går bara inte, det kommer inte göra nån skillnad.Kom igen du klarar det!

2009-03-28 @ 17:08:31
Postat av: zaga

Håller med Sarah, övervinn sjukdomen! Du klarar det! Det vet jag.



Bamsekram

2009-03-29 @ 18:57:18
URL: http://zagis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0