LÖGNARE!

En av det värsta sakerna med det här är att alla tror att jag ljuger hela tiden. Om jag har ätit en normal portion och säger att jag är mätt, då tror alla att jag ljuger. Om jag säger att jag aldrig gillat för tjockt ostlager på mackan, tror alla att jag ljuger. Om jag har varit på tjejmiddag och ätit både mat OCH efterrätt och berättar det för familjen, tror alla att jag ljuger.

Och när jag påpekar att det känns som de tror att jag ljuger så tänker de:

"Det är för att hon ljuger"

JAG LJUGER INTE


Och en till sak... Fick hem mitt intyg till skolidrotten idag:

"XXX går på behandling för sin anorexia nevrosa och är så lågviktig att hon avrådes att delta i skolidrotten. "

SIN anorexia nevrosa. Vadå SIN?Som om det var en jävla nallebjörn? sin lilla gosis anorexia nevrosa.


Kommentarer
Postat av: mg

haha, men gud. sin anorexia låter inte bra ..

2009-03-13 @ 23:56:00
URL: http://stayperfect.blogg.se/
Postat av: Nikki

Den som talar är sjukdomen, din ÄS! Det är ÄSen som inte vill att du ska äta, som inte vill ha en extra skiva ost på smörgåsen, som inte vill, ... Listan kan göras lång! men en frisk människa bryr sig inte om hur mycke smör eller ost det är på mackan!!





Saker vi diskuterat på Dagvården... Skillnaden mellan frisk och sjuk...



Ta hand om dig och ta dig ur skiten, ut i livet!! //Nikki

2009-03-19 @ 19:52:27
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: zaga

Jag vet inte heller hur man ska acceptera den kropp man har. Men det är väl något att arbeta med på vägen.



Vägen till att vara frisk är varken rak, kort eller lätt. Men du är stark, kämpa vidare!



Kram

2009-03-25 @ 17:14:44
URL: http://zagis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0